Onderdelen

Maak je sportieve dag helemaal compleet met één van onze side-events. Kies uit een yogales of de Sprint to the Top. Om alle sportieve spanning even los te laten neem je een heerlijke massage bij één van onze masseurs.

Via het inschrijfformulier kun je je voor alle onderdelen inschrijven. Combineren is ook goed mogelijk kies bijvoorbeeld voor de Race to the Top in combinatie met een yogales en massage, alle combinaties zijn mogelijk.

Yoga

Wil je met een soepel lijf, een relaxte focus en een grote glimlach de 18 verdiepingen beklimmen? Volg dan deze speciale Race to the Top Yogales! Je hoeft geen ervaring te hebben met yoga en je hoeft al helemaal niet lenig te zijn. Het wordt vooral leuk en relaxt. Heerlijk toch?
Wat kun je verwachten? In ieder geval geen ‘zweverig gedoe’. Wat dan wel?
  • Een goeie warming-up met extra ‘stretches voor de hardloper’.
  • Zowel rustige als inspannende houdingen. Soms uitdagend, maar met een smile.
  • Aandacht voor je ademhaling waardoor je ook je longen alvast klaarstoomt voor de run.
  • En ook je mind(set) wordt in de yogales meegenomen; voor focus en innerlijke kracht.
  • De yogales wordt afgesloten met een welverdiende ontspanning.

Kortom: een training voor je body & mind met een energiek en tegelijk ontspannen gevoel als resultaat.

Deze Yogaclinic wordt gegeven door  Yvonne Willems.
Yvonne beoefent al jaren yoga, naast hardlopen, triatlon en tennis. Yoga heeft haar geholpen steeds terugkerende blessures te voorkomen. Ze heeft inmiddels de erkende 4-jarige Raja Yoga docenten opleiding (500+) en de internationale Yoga4Runners docentenopleiding af te ronden. Yvonne wil graag haar enthousiasme en ervaring met yoga in combinatie met sport en werk met jullie delen, om jullie te helpen “lekkerder in je vel te zitten” en je doelen te bereiken.

Lekker bewegen én ontspannen!
Schrijf je in voor deze Yogales via het inschrijfformulier.

 

Massage

Laat je masseren en steun ‘Het vergeten kind‘. Ons massageteam van FiHt en Kollaart doneren de opbrengst van elke massage aan ‘Het vergeten kind’, dus laat je vooral masseren voor of na je race.

De hele middag zijn er twee professionele sportmasseurs aanwezig in het Ramada Hotel. Kies voor een ontspannende sportmassage om de spieren tot rust te laten komen. Ga je nog presteren tijdens de trappenloop of sprint, kies dan voor een activerende sportmassage en ren de trappen van het Ramada Hotel op als nooit tevoren. Een massage boek je door je via het inschrijfformulier op te geven.

Sprint to the Top

De start is beneden op het parkeerdek, je sprint het Ramada hotel in door een zijdeur. Daarna ren je de eerste verdieping op, dit gaat lekker denk je, nog een verdieping en nog maar één. Langzaam beginnen je benen zwaar te voelen, maar je geeft niet op en gaat door. Aangekomen op de 15e verdieping moet je toch toegeven dat je misschien te snel van start bent gegaan, maar nu vaart minderen is zinloos want het zijn nog maar een paar verdiepingen en dan ben je bij de finish op het dak. Verdieping 16 en 17 doe je op wilskracht en dan hoor je de aanmoedigingen vanaf het dak, je raakt euforisch en verbijt de pijn en sprint door. Aangkomen op het dak branden je bovenbenen maar voel je je voldaan en trots. Je pakt een lekker watertje en ploft in een luie stoel in de zon. Geniet van het uitzicht en je prestatie.

Schrijf je in voor de Sprint to the Top via het inschrijfformulier. De Sprint is misschien wel het zwaarste onderdeel van dit event maar tegelijkertijd ook het kortste. Durf jij het aan? Ga jij deze uitdaging met jezelf aan? Laat je je gek maken door de verzuring of knal je er gewoon doorheen naar de TOP?

 

Race to the Top

Duurvermogen en doorzettingskracht heb je nodig voor de Race to the Top. Bij deze race ren je niet één keer maar minimaal twee-, maximaal drie keer alle 18 verdiepingen op van het Ramada Hotel.

Je begint met een ronde van 1,3 km door het Rembrandtpark, een mooie warming-up voor de 18 verdiepingen die je gaat beklimmen. Ben je te snel gestart dan wordt je afgestraft op de trappen, doseren is de kunst. Eenmaal boven op het dak, kijk je even om je heen en geniet van het uitzicht, pak je een watertje en dan weer naar beneden want je moet nog een ronde. Heb je gekozen voor de 2 ronden variant dan finish je als je de tweede keer op het dak bent aangekomen. Ga je voor de slopende 3 ronden variant dan finish je de derde keer dat je op het dak bent aangekomen en heb je dus drie maal alle 18 verdiepingen bedwongen.

Verzegel je deelname en schrijf je in via het inschrijfformulier.

Race to the Top

powered by:

Race to the Top is een evenement van Running Matters © 2017